ახალი საინტერესო , მოსწავლეების მიერ შექმნილი რესურსი


,,თანამედროვე გამოწვევები სწავლების  პროცესში " კონფერენციის ვიზიტით გაღვიებულმა მოტივაციამ შედეგად გამოიღო ახალი აქტივობების შეთავაზება- განხორციელება მე10 კლასელებთან ერთად. 

ისტორიული წყაროების განხილვის დროს შევთავაზე მოსწავლეებს ,,გაეცოცხლებინათ" ისტორიული პერსონაჟები და მომხდარი მოვლენები მოეყოლათ პირველ პირში, მაგრამ  ეცადათ მაქსიმალურად გამოეყენებინათ ისტორიული ვიზუალიზაცია . 

ცნება : წყარო, ისტორიული ინტერპრეტაცია , კვლევა 

შედეგის ინდექსი: ისტ.საბ.6, ისტ.საბ.8 

იდეა უმრავლესობას მოეწონა , მაგრამ განახორციელა მხოლოდ რამდენიმემ . თავისი პასიურობა მოსწავლეების ნაწილმა ახსნეს მსახიობური უნარის არქონით  , ნაწილმა- ტექნიკური პრობლემებით. საინტერესოა , რომ თანაკლასელების მიერ დამზადებულმა ვიდეოებმა დიდი მოწონება დაიმსახურა და გაჟღერდა კონსტრუქციული კრიტიკა . 

მომავალში გავაგრძელებ მსგავსი აქტივობების დანერგვას , დარწმუნებული ვარ მოსწავლეების უმრავლესობა აქტიურად ჩაერთვება ამ პროცესში და საინტერესო მიგნენბებსაც ექნება ადგილი .  

ვიდეოს შექმნისთვის გამოვიყენეთ აპი reface

ვიდეოს ავტორი : ელენე კაკალაშვილი (10აკლ) 

ვიდეოს ავტორი : ალექსანდრე ენდელაძე (10ბ კლასი) . ალექსანდრეს მიგნება იყო ის  , რომ ზემოდ მითითებული აპის უაფასო ვერსია მხოლოდ 10 წამის ხანგრძლივობისაა და წყაროს სრული ვერსიის ჩაწერა შეუძლებელი ხდებოდა . ამიტომ ალექსანდრემ 10 წამიანი ვიდეოები ,,გადააბა " MOVIE MAKER -ის პროგრამის გამოყენებით და შემდეგ სრული ტექსტის ხმოვანი ვერსია ჩაწერა . 

საინტერესოა , რომ მისი ვიდეოს განხილვის დროს თანაკლასელებს გაუჩნდა იდეა MOVIE MAKER-ით სხვა ეფექტების გამოყენებაზე , რომ პერსონაჟის  ,,გაცოცხლება"  უფრო ეფექტური და დინამიური გამხდარიყო . 

Комментариев нет: